Ufka Ufka
43
BLOG

Panie Premierze, czy Panu nie wstyd?

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 61

Ja wiem, że polityk to inny rodzaj człowieka, ale...

Słuchałam wczoraj zapowiadanego szumnie programu konsolidacji...Już w środę było wiadomo, że z bomby wyjdzie chyba kapiszon - pan Pawlak powiedział, że o zadnym rządowym programie nie ma mowy, bo on o nim nie słyszał.

No, ale myślałam, że jednak premier mnie czymś zaskoczy.

Mnóstwo polityków PO - z rządu i samorządu, aula politechniki (ciekawa jestem, czy za darmo, czy jednak PO zapłaciło za wynajem?) a z ekranu leje się woda, woda, woda.Jak zwykle i jak zawsze.

Zrobimy, wzmożymy, obetniemy - w to akurat wierzę.

Już o szczegóły było trudno.Drobnym druczkiem doczytałam się, że kasy fiskalne będa wprowadzone dla lekarzy i prawników - ale kiedy, nie wiadomo.

Najlepiej wystąpienie podsumował koalicjant Piechociński - żeby nie było emerytur, ZUSu, KRUSu - dyskretnie nie poleciał Kononowiczem dalej.

Przez chwilę myślałam, że to tylko ja - pisowskie nasienie - taka niezadowolona z Naszego Słoneczka.Że Boni ogłosi szczegóły ( na Rostowskiego nie liczę, po krótkim pobycie w kraju zwinie walizki i odfrunie do Londynu).

Ale dziennikarze nawet nie czekali na wytyczne,zwłaszcza dziennikarze ekonomiczni.Zjechali wystąpienie równo - już wczoraj na portalach trudno było odnaleźć ślady wiekopomnych Myśli Wodza.

No, ale rzucono nam przy okazji ochłap - zamiast Orlików, które intersują tylko sportowców i młodzież, coś dla reszty publisi.A że reszta ledwo przy tych konsolidacjach dyszy - Centrum Pomocy Społecznej.W tym Centrum ma być biblioteka ( zeby sobie biedak mógł kulturalnie poczytać, a nie tylko chlać) oraz internet - pewnie, żeby nie musiał tracić pieniędzy na znaczki, tylko nowocześnie wysłać swoje 1500 cv mejlem.

No i to pewnie bardzo łatwo przyjdzie zrobić.Bo takie biblioteki z internetem już są w każdej gminie.MOPS też jest - wystarczy zmienić tabliczki na nowe.

Jak to dumnie będzie brzmiało -Centrum Pomocy Społecznej im Donalda Tuska i małżonki jego Małgorzaty.

I tak się zastanawiam - jak w tytule.Czy Pan tak sam z siebie, czy Pana wypychają, aby takie dyrdymały bez zmrużenia okiem klepać?

I powiem jedno - całe życie nie skąpiłam, jak moja koleżanka ( zawsze narzekała, że już gotuje tylko szklankę wody, a za gaz znowu musi płacić więcej, bo podwyżki, obsesyjnie pytała się ile wydaje na koty) tylko starałam się ZAROBIĆ na swoje potrzeby.

Jak Pan COŚ zrobi, aby ludzie mogli zarabiac, to i budżet zakwitnie i na emerytury nie będą ludzie przechodzić....
Dla mnie najlepszym wskaźnikiem były zawsze supermarkety - jak w kasie siedziały panie po 60,albo głuchoniemi - wiedziałam, jest nie najgorzej.

Jak znikają - jest źle!

Obniż Pan podatki, zamiast podwyższać, zdereguluj, co się da,a nie tylko opowiadaj, że to zrobisz.

Daj odetchnąć ludziom, a nie tylko swoim i koalicjantom!

I wreszcie - najpierw RÓB, a potem się chwal, bo kolejnego expose mój telewizor może nie przetrzymać

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka