Ufka Ufka
80
BLOG

Yes,yes,yes!!!!!!!!!!!!

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 32

Tak wykrzyknęłam, kiedy przekroczyłam polską granicę.

No i zaraz pomyślałam przelotnie o Marcinkiewiczu - czy ,gdyby nie kombinował na boku z Tuskiem, nie pojechał do Londynu, jego małżeństwo by przetrwało? Chyba nie, pewnie znalazłby coś na miejscu.

Ale dosyć o byłym premierze

Po polskiej stronie ponad trzydziestokilometrowy pas dziur.Nad każda dziurą czuwa radar.

Potem droga się nieco poprawia,mam wrażenie, że ten pas zostawiono specjalnie - aby swoi i obcy wjeżdżając poczuli, że są w "dzikim kraju" i należy nieco powściagnąć zapędy.

Radary jednak pozostają i pozostaje pytanie.

Kto z was wie,kiedy i za co premier Tusk stracił prawo jazdy???

Bo ja pamiętam jego przedwyborczą wypowiedź: Tylko facet, który nie ma prawa jazdy może myśleć o stawianiu radarów.

Na autostradzie odcinek wolny od radarów, za marne 36 zł.

Potem, od Łowicza, praktyczniej byłoby postawić jedną, dużą tablicę:

Kierowco!! Praktycznie cały czas jedź 60 km/h.

Nawet, jeżeli jest gdzieś ograniczenie do 50, to zarobisz 50 zł i tylko 2 punkty.

Ciekawa jestem, kto zostanie z prawem jazdy???

Chyba tylko dziadkoweie jeżdżący w niedziele do kościoła.

Bo reszta chyba mocno dostała po punktach.

Jechałam w pogrzebowym kondukcie, ale nikt się nie wyrywał, nikt nie naciskał klaksona - [podejrzewam, że większość jest już " na granicy " - finansowej i punktowej, więc nikt nie ryzykuje.

Dopiero w Warszawie kierowcy naciskają gaz, a ja sobie myślę - gdyby Hanka nasyciła ulice w radary jak inni gminni włodarze spokojnie za rok mogłaby ITI dorzucić następne 500 mln.

Wyszło nieco smętnie, ale mimo wszystko się cieszę z powrotu.

W końcu to "moje" dziury:))

Za takim pasmem dziur zobaczyłam też tablicę o treści - Uwaga! Zły stan nawierzchni na odcinku 5km.

Przeraziłam się nie na żarty - czyżby już w ogóle szosy nie było?

Ale okazało się, że tablica- tak jak niektóre znaki, została postawiona dawno i jest nieaktualna

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości