Ufka Ufka
101
BLOG

Panie Prezesie - nie gódź się z IIIRP

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 110

Na Salonie jest mnóstwo blogerów, których podziwiam.Analizują,wyciągają wnioski,tropią,podają pod tekstem mnóstwo linków i przypisów.

Ja tak nie potrafię - pewnie, jakbym strasznie się postarała może jedną notkę w tym stylu bym wysmażyła.

Ale mi się nie chce, i tak Salon zajmuje mi zdecydowanie za dużo czasu.

Ale jedno potrafię od lat, może dlatego, że jestem kobietą.

Potrafię wyczuć emocje, nawet te głęboko skrywane.

I teraz widzę jedno - nie tylko ja,inni też to zauważają.

Widzę niesamowity strach - polityków,dziennikarzy,samozwańczych elit.

Strach przed Jarosławem i przed narodem.

Specjalnie piszę o narodzie, nie o wyborcach PISu, bo nie każdy,który dobrze życzy Polsce zaraz poleci ochoczo wrzucać kartki wyborcze na PIS.Ale też, przypuszczam, mocno się zastanowi nad wrzuceniem kartki komuś innemu.

Ten strach było widać już w czasie żałoby, teraz ujawnił się z całą mocą.

Nie mam ochoty pisać o sondażach, na Salonie objawił się jakiś Gall Anonim, który podawał zupełnie inne dane.Czy prawdziwe? Nie wiem,ale bardzo dla PISu korzystne.

Dzisiaj przeczytałam w Rzeczpospolitej krótki apel do Jarosława.

Autorem był Waldemar Kuczyński, ten sam, który życzył Polsce jak najgorzej

I ten sam Waldemar teraz apeluje: Prezesie, pogódź się z III RP

www.rp.pl/artykul/9157,464642_Kuczynski__Prezesie___pogodz_sie_z_III_RP__.html

Teraz już wiecie, skąd mój tytuł?

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka