Ufka Ufka
549
BLOG

Co dalej Polsko?

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 113

Po wyborach.

W TokFm zastanawiają się w tej chwili zupełnie serio nad przyspieszonym wyborami parlamentarnymi.

Ucieczka do przodu wg nich to jedyna szansa dla PO po wygranych wyborach Komorowskiego.

Dlaczego?

Za dużo naobiecywano i niestety zrobił to nie sam Władca Żyrandola ale też Premier.

Padło zdanie - najważniejszą osobą w państwie będzie teraz minister Rostowski.

Tak, przyznam się teraz co zrobiłam przed wyborami.

Umorzyłam wszystkie jednostki swojego funduszu inwestycyjnego.

Sądziłam, że ktokolwiek wygra po wyborach nastąpi tąpnięcie.

Za rządów PISu kiedy już miałam powyżej uszu straszeniem nas Bliźniakami zaglądałam na strony ekonomiczne i byłam spokojna.

Tak, wiem, że nie było kryzysu.

Ale teraz ten kryzys jest i jestem ciekawa ile zamieciono pod dywan przed wyborami.

Czy teraz będzie się zamiatało dalej czy jednak zaczną się jakieś porządki?

A może po prostu tynk zacznie odpadać ze ścian to tu to ówdzie bez woli kogokolwiek?

W końcu porzucając wątek ekonomiczny - co zwycięży - triumfalizm czy realizm?

Zwolennicy PISu to nie efemeryda, żadna wataha nie została dorżnięta.

To trwały podział pół na pół, do tego prawie geograficzny.

Niektórzy mówią o podziale na dwie Polski.

Tak, są dwie Polski - z małymi wyjątkami jedna na wschód od Wisły, druga na zachód.

Marzę o tym, aby po wyborach samorządowych ten podział się odtworzył i umocnił.

W prokaczyńskim Lublinie rządzi w tej chwili prezydent z PO.
W następnym rozdaniu pewnie będzie z PISu.

Chciałabym, aby w Lublinie mieszkańcy odczuli różnice.I nie tylko tam.

Wybory pokazały jeszcze coś innego.
Tak, na górze toczyły się debaty,wiece, obietnice.

Ale tak naprawdę wybory rozstrzygały się na dole.

Tam, gdzie poseł, samorządowiec z PO lub PISu zrobił coś sensownego wygrywał kandydat partii nawet we "wrogim otoczeniu" I wice versa.

Nie interesuje mnie jakie wyciągnie z tego wnioski Platforma.

Wiem, jakie wyciągnę ja.

W czasie kampanii nie było czasu na zajmowanie się tymi sprawami.

Nie wiem ile osób zapisało się do PO.

Wiem, że wokół PISu powstał ruch społeczny.

Oczywiście część ludzi będzie  zajęta sprawami wyjaśnienia katastrofy i będzie grała najwyższe bogoojczyźniane tony.

Ale spotkałam wielu ufkopodobnych.
My, nie rezygnując z wartości będziemy stąpać twardo po ziemi.
Wymagać od naszych, nie od "tamtych".

Tak, od naszych ciagle się wymaga.Ale sama uczciwość nie wystarczy.Potrzeba, aby ci uczciwi zajęli się solidną pracą i nie wykręcali się wymówkami - bo Platforma, bo rząd.

Czasami chodnik w gminie czy otwarcie nowego przedszkola więcej przysporzy głosów PISowi niż najbardziej płomienne przemowy Prezesa.

W bonusie działacz dostaje pewny mandat w następnych wyborach.

Warto?

Chyba tak.

A więc róbmy swoje nie oglądając się na nic.

 

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka