Ufka Ufka
101
BLOG

Ustawka?

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 46

Nie mam pojęcia, może już ktoś o tym napisał.

Dorwałam się do netu i nie mam czasu śledzić wszystkich starych dyskusji.

Wiem jedno - kiedy usłyszałam o tym tajnym/poufnym powołaniu dwóch członków Rady przez Prezydenta-Elekta pomyślałam sobie: Chcieliście spokoju Drodzy Wyborcy??

Nawet to nie będzie wam dane.

Teraz zamiast mówić o reformach będziemy gadać o różnicach między Donaldem a panem Komorowskim.

Mogę się założyć o całe suche żarcie dla kotów, że Premier o wszystkim wiedział, nie jestem pewna, czy PO nie powoła jeszcze dwóch członków Rady - no bo przecież Prezydent nie konsultował itd itp.

Z Palikotem już wiadomo - nic do połowy wrzesnia nie będzie się działo.A potem jak zwykle przyschnie.

No i jeszcze Kościół musi odpowiedzieć za wybory:

Pan Graś wzywa do stanowczej akcji w sprawie Krzyża...czy ja coś przegapiłam?

Wydawało mi  się że to Harcerze a może Strzelcy ustawili Krzyż?

Będzie jak w Stanie Wojennym?

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka