Ufka Ufka
2922
BLOG

Wiecie co? Możecie nam skoczyć...

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 125

Słuchałam jak wiele osób Kutza u Monisi. Przeczytałam wpis Wawela i skomentowałam

wawel.salon24.pl/274756,kutz-i-pilch-jaroslaw-zaplanowal-smierc-brata

Tak, jestem zniesmaczona, bo każdy byłby - tak jak byłabym zniesmaczona widząc kogoś defekującego się w centrum miasta, nawet gdyby to nie był ktoś znany- polityk, reżyser- tylko anonimowa osoba.

Ale nie tylko Prezes, także my jesteśmy inni po 10 kwietnia. Co możecie mu zrobić po Smoleńsku? Zabić go?

Co możecie zrobić nam? Nam, którzy staliśmy godzinami pod Pałacem, nam, którzy chodziliśmy na pogrzeby, nam, których opluwa się od 5 lat we wszystkich telewizjach i gazetach poza niszowymi?

Dlatego musicie sączyć jad w coraz wyższych dawkach, ale to daremne. Nam nic nie zaszkodzi. Innym - tym, którzy też stali pod Pałacem czy na trasach konduktów, chociaż nie są zwolennikami PISu możecie tylko  obrzydzić politykę jako taką. Oni po prostu nie pójdą na wybory. Bo nawet najbardziej głupi z wielkiego miasta jeżeli ma w sobie odrobinę przyzwoitości widzi już wyraźnie. Jesteście podli, źli, zdeprawowani. I nie można dopuścić, abyście wygrali.

Więc nie wygracie!

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości