Ufka Ufka
2535
BLOG

Dwa zdania i do szafy

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 40

Premier stwierdził, że nie może bez przerwy tkwić w szafie, więc zdecydował się na inną strategię. Wyskakuje z tej szafy na chwilę, pokrzyczy trochę i udaje się w ustronne miejsce ( naprawdę wczoraj tak powiedział!) - oczywiście nie odpowiadając na pytania dziennikarzy.

Jednak w tym ustronnym miejscu musi coś czytać i słuchać, bo dzisiaj powiedział: "Kibole to nie jest temat zastępczy, ten temat dotyczy każdego Polaka".

No to ja Panu podpowiem panie Premierze, że mnie, moich znajomych i sąsiadów ten temat nie dotyczy w ogóle, chociaż mieszkam o rzut beretem od stadionu Legii. No, czasami mam kłopoty z powrotem do domu, bo Łazienkowska bywa zamykana, a kiedy mecz się kończy trudno przejechać Szwoleżerów - ludzie wyjeżdżają z podwórek, z chodników a policja jest wysoce wyspecjalizowana. Pełno jej na chodnikach, ale to prewencja, więc czeka na lanie kibiców.Oni się nie leją więc policja ze stoickim spokojem patrzy na to co się dzieje na jezdni.

Tak, jestem zainteresowana swoim bezpieczeństwem - ale wolałabym np aby pan Premier coś zrobił z kierowcami. Bo milion razy większe szanse na to, że coś mi się stanie mam na polskich drogach niż na stadionach. Wiem - od razu nie da się wybudować bezpiecznych dróg, ale może część pieniędzy z mandatów uzyskanych z tysięcy fotoradarów przeznaczyłby Pan na policję? Aby ścigała tych, którzy przekraczają ciągłą linię, wyprzedzają na trzeciego, zajeżdżają drogę, wymuszają pierwszeństwo? Bo znowu - z powodu "cudzej" nadmiernej prędkości nie stało się mi nic, z tych wymienionych wcześniej miałam już wiele stresu a raz nawet skasowany samochód.

W Bydgoszczy zniszczenia sięgają 40 tysięcy złotych - owszem, mogłoby tych zniszczeń nie być, ale to koszt kradzieży jednego średniej klasy samochodu. O żadnych rannych, poszkodowanych, nawet o przewróconym przystanku nie słyszałam.

A więc tak - jest to temat zastępczy. No, chyba, że ma Pan problem - "pisiaki" nie urządziły marszu na Belweder tylko postawili znicze i położyli kwiaty. Może sądzi Pan, że kibice zrobią burdę? I dlatego zamykacie stadion Legii? Czy chcecie pogrozić ITI? Właśnie Wojewoda mazowiecki pręży muskuły na ekranie mojego telewizora. Cieszę się, że w końcu zobaczyłam Wojewodę na własne oczy

Kiedy pan Premier już schował się w szafie na placu boju pozostał minister Rostowski. Z rozbrajającą miną oznajmił, że poszczególne resorty najlepiej wiedzą, gdzie mają pochowane rezerwy. O jakich rezerwach na litość boską Pan mówi? Sytuacja w resortach przypomina sytuację, kiedy tubka pasty do zębów nie tylko została wyduszona do końca, ale nawet przecięta i wywrócona na nice. No, ale to okaże się już po wyborach i jak rozumiem to nie będzie Pana ból głowy, tylko następcy. O co zakład, że w listopadzie będzie Pan w Londynie?

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka