Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
Ufka Ufka
4898
BLOG

Błaszczak ponownie przewodniczącym Klubu!

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 124

Pan Błaszczak dostał 141 głosów, przeciw były 22 osoby, wstrzymały się 4. Głosowanie było tajne, więc trudno powiedzieć kto jak głosował. Coś mi się nię zgadza, chyba, że w głosowaniach mogą brać osoby spoza klubu - bo przecież w klubie jest tylko 157 posłów. Wtedy tylko 16 osób mogłoby być przeciw.

Właściwie sprawa była jasna od paru godzin - kiedy przyszłam do domu w TVM24 leciały wypowiedzi "przedwyjazdowe" panów Ziobry i Kurskiego - każdy z Panów mówił o perspektywach wieloletnich za każdym razem podkreślając - PIS pod kierownictwem Jarosława Kaczyńskiego:))

Czyli z dużej chmury mały deszcz. Niestety - media będa musiały przerzucić się na Palikota i SLD bo przecież gdzie jest Premier NIKT nie wie. Miał być w Grecji, ale zaprzeczono. No to GDZIE jest? Czuję się opuszczona jako obywatelka:((

PS A co ja mogę wiedzieć? Zajrzyjcie na notkę PAP

www.salon24.pl/news/135846,blaszczak-szefem-klubu-pis

Krótka bardzo, więc zacytuję w całości:))

 

Błaszczak szefem klubu PiS

(PAP)

tgo/ mok/ jra/

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka