Ufka Ufka
4627
BLOG

Nowi z klubu PIS wymiatają!

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 68

Dzisiaj bardzo intensywny dzień - nie miałam ochoty robić za sprawozdawcę pisowskiego, bo jeszcze parę spraw mam innych na głowie.
Ale...Byłam, jak wiele innych osób na konferencji PISu "Kryzys można pokonać" w Sali Kolumnowej Sejmu.
Z "naszych" kręciła Margotte i jak sądzę jutro na Blogpressie będzie można obejrzeć całość. Dokształciłam się nieco, obejrzę na spokojnie, zwłaszcza wykresy.
Ale najlepsze było po wystąpieniach! (Prezesa, prof. Ancyparowicz, prof. Oręziak, prof. Modzelewskiego i Beaty Szydło).
W dyskusji udział wzięli nowi posłowie PISu - pani prof. Hrynkiewicz, prof.Krystyna Pawłowicz, Przemysław Wipler - nie wiem, kto jeszcze, bo musiałam wyjść z konferencji.
No i jak w tytule! Jeżeli PIS nie będzie ich promować to sama zatopię zęby w panu Błaszczaku:))
A najlepsza pani Pawłowicz - obejrzyjcie koniecznie jutro na Blogpressie.
Słyszałam, nawet widziałam jakieś wywiady, ale co innego zobaczyć "na żywca" - pomijając wiedzę - wygląd,dowcip, temperament. Ten ostatni na oko 2,5 w porywach 3 Ufki ( wyrazów niecenzuralnych nie było).
Czekam na pojedynek w mediach - prawnik Kalisz i prawniczka Pawłowicz. Kalisz leży na deskach po 3 minutach programu! Albo będzie jej z ręki jadł:))

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka