Ufka Ufka
87
BLOG

Nielojalny dwojga imion

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 2

Nikt nic nie pisze,to muszę ja !

Przed chwilą dowiedziałam się że nielojalny M.J. zakłada nową partię.Myślę,że Chrześcijańska Unia Jedności będzie jak znalazł jako nbazwa. Niestety nie ja to wymyśliłam tylko jakiś komentator na Onecie.Nie wiem jak wy,ale ja bywam lojalna do bólu ( głsowałam wna Wałęsę na drugą kadencję - a na kogo miałam - na Kwacha? ).A tu dwojga imion Marek Jurek podpierając się jeszcze  nienarodzonymi dziećmi,tfu,tfu.A ja mu nawet ryngraf wybaczyłam !No szlag mnie chyba trafi !

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka