Ufka Ufka
3474
BLOG

Wyższość Józka M. nad Moniką O.

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 108

Czas na zmianę propagandzistów. Tak jak nie ma pilniejszych słuchaczy Radia Maryi jak politycy RP czy SLD tak ja jestem przykładem w drugą stronę. Lisa już dawno przestałam oglądać, na parówki nie zaglądam - i tak w razie jakiegoś gejzeru intelektu dowiem się o tym z netu. Dzisiaj słuchałam Monisi tylko w jednym celu - w czasie porannego sprzątania (przy kotach trzeba sprzątać nawet w Święto) porównywałam Monisię z Józkiem. I szala przechyliła się na stronę Monety.
Bo jeśli chodzi o Józka mogę przeczytać czasami tylko tytuły - zaglądać nie trzeba. Czasami tytuł jest mylący - i zajrzę. Jak jest na dyżurze ten od długich tekstów - zamykam. Propagandy mam powyżej uszu. Ale czasami wykopie jakiś news, tabelkę, zdjęcie. Co z tego, że tylko w jedną stronę? A w którą spogląda Monisia?
No i Józek nadaje 24h/dobę, 7dni/tydzień.
Monisia podaje przeżute wielokrotnie potrawy - przyznacie, że to obrzydliwe?
Pisałam o wyższości tygodników nad dziennikami - bo w nich można odcedzić pięciominutowe fajerwerki od ważnych posunięć i skomentować - mądrzej lub głupiej.
Jednak "podsumowania" polityczne tygodnia w radiu czy telewizji to strata czasu - nawet przy sprzątaniu. Zawsze można posłuchać dobrej muzyki.
Aaaa - przewidziałam też większość komentarzy pod kreską:))

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka