Ufka Ufka
3924
BLOG

Zrobicie jak chcecie

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 132

Czekałam - bo nie chciałam pisać przed pogrzebem. Ale już jest po, Wilk odszedł na Wieczną Wachtę.

A ja nie mam zamiaru odpuścić hienie. Bo wygląda na to, że się przyczaiła licząc na to, że kilka wolnych dni, mało kto zagląda na Salon. Po hamletowskich wielogodzinnych rozterkach Polakoczerwoni skasował swoją bydlęcą notkę - bo teraz może faktycznie musiałby się wynieść? W końcu nie jakiś  oszołom napisał na TT:

" Ten zespół blogerów już chyba tym wpisem zakończył żywot na S24 no chyba, że admin dalej będzie ich notki promował."

 
Mam wrażenie, że "dalej będzie promował"  Bo ja zgłosiłam nadużycie, ale notka - fakt, inna - dalej wisiała na SG, pewnie w nagrodę.

Są czasami "projekty" nawet śmieszne. Taki był "geolog" - zaglądałam, aby zobaczyć jak wkręca ludzi i się śmiałam. W końcu napisałam, aby przejrzeli na oczy i geolog (Kantyk? nie pamiętam) się zmył.

Ale to co zrobił c...czerwony jest niedopuszczalne. Robić sobie kpiny ze śmierci Blogera to już po prostu szczyty.

Ja w każdym razie tą notką informuję Salonowiczów. On może robić na swoim blogu co chce, ale ja też.
Wszystkich komentujących u PolakoCzerwonego będę blokować z automatu.

A jeśli Admin doczytał do tego momentu to go informuję - może notkę ukryć, może wyrzucić w kosmos. Nie interesuje mnie to - bo taki Salon też mnie przestał interesować.

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości