Ufka Ufka
7291
BLOG

Szczyt bezczelności

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 178

Słuchałam konferencji Premiera w sprawie OFE i musiałam wylączyć na chwilę komputer, aby nie zostać zwinięta. Teraz nieco ochłonęłam i mogę napisać notkę. Premier, minister finansów oświadczają nam o nacjonalizacji obligacji ulokowanych w OFE - tak, wg mnie słusznie odczytali to wszyscy dziennikarze -  i w trzy minuty po tym oświadczeniu zaczynają zajmować się wypowiedzią Prezesa. No i za pięć minut Tusk wychodzi. Dziennikarze chyba już zrozumieli, że jest jakaś zależność między tym, o co pytają, co piszą a ich  pensją, nakładem ich gazet i olewają ataki na Kaczyńskiego, pytają dalej o OFE. Ja jestem ciekawa tylko jednego - jak odróżnią obligacje trefne od nietrefnych? Czyli jak zmuszą OFE do przekazania tych obligacji? Jedno jest pewne - zapomnijcie o świętym prawie własności. Państwo w potrzebie odbierze wam wszystko i zawsze. Tusk rozpoczął, nie zdziwcie się jak następny rząd dokończy.

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka