Ufka Ufka
3731
BLOG

Ja też nie mam nic przeciw

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 160

Nie mam nic do Polaków, ale zadośćuczynienie wypędzonym się należy - mówi Bernd-Bernhard Fabritius w wywiadzie dla tygodnika "W sieci".

Ja też nie mam nic do Niemców. Oczywiście Polacy mieszkający na Ziemiach Wyzyskanych nie mają szans na żadne odszkodowania od Rosji, Ukrainy - ale cóż, nasza strata. Jednak  Niemcom należy się odszkodowanie jak psu micha. Ale najpierw zapłaćcie wy:

1. Za wszystkie zniszczone dobra kultury, w tym za zrabowane obrazy, muzealia, które znalazly się niewiadomo w czyich rękach, ale zginęły w czasie okupacji. I nie interesuje mnie dowodzenie kto wywiózł, zniszczył - to Niemcy sprawowali niczym nieograniczoną władzę i oni za to odpowiadają

2. Już kiedyś mój Prezydent wystawił rachunek za niszczoną Warszawę - teraz będzie jak znalazł -płaćcie!

3. Zapłaćcie za każdego zakładnika rozstrzelanego za zabójstwo Niemca. Zapłaćcie ich spadkobiercom, a jak ich nie ma polskiemu państwu

4. Jak wyżej - za każdego zabitego w obozie koncentracyjnym

5. Za każdego zabitego cywila w Powstaniu Warszawskim

6. Zaplaćcie za każde polskie dziecko wywiezione do Reichu- szczegóły choćby tu:www.dws-xip.pl/reich/Dane/dzieci.html

Nie ma sensu ciągnąć dalej - każdy znajdzie parę przykładów. No więc zapłaćcie za to wszystko! Jak już to zrobicie to my oczywiście możemy zadośćuczynić byłym właścielom. Podkreślam - właścicielom -  rodzice pani Steinbach np mieszkali w zabranym WŁAŚCICIELOM domu. Tak sądzę, że ona teraz powinna, jako spadkobierczyni zapłacić za bezumowne korzystanie z nieruchomości. Podobnie jak wszyscy "bezumownie" korzystający z domów, budynków rządowych w Warszawie, Krakowie, Gdyni i innych polskich miastach.

Ponieważ szczycicie się, że Ordnung muss sein no to chyba rozumiecie - to nie ma nic wspólnego z niechęcią do was.

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka