Ufka Ufka
2085
BLOG

Prezydent nie może być mały

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 85

Nie głosowałam na pana Komorowskiego, ale zawsze szanowałam urząd. Nie chodziłam pod Belweder aby wykrzykiwać obraźliwe hasła. Nie nazywałam go....czy ....jak inni. Ale to nie oznacza, że nie mogę krytykować, kiedy jest za co. A jest. W przeciwieństwie do innych ucieszyłam się z listu do Prezydenta czy listu Prezydenta (są wątpliwości w tej sprawie). Uważałam, że wszystko jedno kto jest inicjatorem, najważniejsze jest, że pomnik smoleński powstanie. Już wtedy mówiono, że jestem naiwna, okazało się, że faktycznie.

Pan Prezydent powiedział, że sprawę pomnika należy odłożyć na "po wyborach". No to po co zaprasza do siebie CZĘŚĆ rodzin smoleńskich? Czyli tylko tych, którzy pdpisali list powstały w jego kancelarii?

Potrafię zrozumieć, chociaż z trudnoscią, że są ludzie, ktorzy będą wyciągali najróżniejsze argumenty przeciw pomnikowi. Wczoraj słuchałam w Polsacie dyskusji pana Dery z Niesiołowskim. Tego ostatniego nie muszę streszczać - zawsze wiadomo co powie. Główny szlagwort nie tylko jego to zdanie - pomniki nie mogą dzielić. No faktycznie, wystarczy coś nazwać instalacją i już Tęcza łączy, prawda? Nawet wszystkich piromanów. Pocieszyła mnie sonda, prawie 70% uznało argumentację pana Dery czyli za pomnikiem za trafną.

Jest straszną hipokryzją jęczenie, że Rosjanie chcą nam "skrócić" pomnik w sytuacji, gdy na piątą rocznicę w Warszawie pomnika nie będzie. A już robienie ze sprawy pomnika narzędzia dzielenia Rodzin jest po prostu niegodne.

Tak, panie Prezydencie - nie znajduję innego słowa - tak się po prostu nie godzi!

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka