Jeszcze kilka dni temu
Jeszcze kilka dni temu
Ufka Ufka
682
BLOG

Jesień

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 30

Jutro zmieniamy czas na zimowy.No to zrobiłam rachunek sumienia i wyszło, że chyba jestem przygotowana. Jeszcze huśtawka smętnie wisi w ogrodzie, ale ciągle zapominam kogoś przymusić do pomocy. A dzisiaj była okazja! No, ale reszta już chyba w porządku - drewno pocięte, wysuszone w stodole, kartofle w piwnicy, pomidory zebrane dojrzewają w letniej kuchni, wszystkie marchewki dawno wykopane, czosnek na następny rok posadzony, soki z jabłek wycisnięte, w zamrażarce już niewiele miejsca na zapasy...To jest prawdziwa energia odnawialna! Skoro taka sierota jak ja, która pamięta tylko - zielonym do góry - potrafiła zebrać solidne plony to co dopiero mówić o prawdziwych ogrodnikach? I jaka przyjemność patrzeć w jakiejś Stokrotce - tego nie muszę, to mam...Bo nie wszystko moje - na wsi w najlepsze rozkwita barter, a więc kwitnie wymiana.

Oczywiście nie samymi korzonkami człowiek żyje, więc jakieś ryby ze stawu, jakiś smalczyk własnej roboty, a wszystko zgodne z najnowszymi wskazówkami dietetycznymi - jak najkrótsza droga do konsumenta.

No więc miastowi - przestawiajcie sobie co chcecie, ja na szczęście nie muszę. Wiem, wredna jestem.

Zobacz galerię zdjęć:

A to jeszcze się czerwieni
A to jeszcze się czerwieni Wiem Zapluty, znowu nieostre, ale innego nie mam - moje chili Jeszcze kwitną, ale na noc chowam do sieni Te jeszcze na drzewie Ale resztę już przerabiam,przerabiam I do piwnicy! Piwnica międzynarodowa - grzyby duńskie. Ale przeze mnie zbierane A to przeze mnie zaplatane
Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości