Ufka Ufka
767
BLOG

Zaduszki parafialne

Ufka Ufka Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Nie miałam zamiaru dzisiaj nic pisać  wyborach. Jak zwykle w niedzielę - Msza to czas wyciszenia nie tylko na godzinę, ale na dłużej. A dzisiaj taki ważny dzień! Koniec roku liturgicznego, uroczystość Chrystusa Króla Wszechświata. Piękne czytania, piękny psalm, przepiękna Ewangelia....Byłem głodny, a nakarmiliście mnie, byłem przybyszem...Ale dzisiaj coś jeszcze. Chór Parafialny wystąpił z przepięknym koncertem przeplatanym wierszami  księdza Twardowskiego. A dzisiaj także w kościele protestanckim wspominają Zmarłych.

Wiem, opisywanie pieśni bez nagrania wygląda śmiesznie i dzisiaj już postanowiłam spełnić swoje marzenie - nagram panią Teresę - organistkę i chór, wrzucę na You Tube, ale to jeszcze chwilę potrwa. Dzisiaj uwierzyć musicie na słowo - wzruszenie, nadzieja i duma towarzyszyły wszystkim w kaplicy.

Wzruszenie - bo pieśni nieosłuchane, wyszukane z trudem. Wiersze chwytające za serce - bo każdy ma Kogoś Po Tamtej Stronie. Nadzieja, że możemy z Nimi się spotkać a teraz się za Nich modlić, że światło na grobie to nie tylko znak pamięci, ale życia wiecznego. Bo na koniec koncertu pieśń o Zmartwychwstaniu

A duma? To moje sąsiadki, moi sąsiedzi. Nie chór,ktory przyjechal na występy i zaraz odjedzie. Śpiewają na każdej Mszy, ale do tego koncertu musieli się dodatkowo przygotować  czego na pewno nie żałowali. Bo nikt z kaplicy nie wyszedł w tej wsi zapomnianej przez możnych świata, ale nie przez Boga. 

Na koniec posłuchajcie jednej z pieśni - tej bardziej znanej, chociaż w innym wykonaniu:

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo