Ufka Ufka
4401
BLOG

Szykuje się śmieszna kampania

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 88

 Blondynka z TVPInfo udawała pierwszą naiwna - jak to, CBOS rządowy? No niestety paniusiu, na szczęście rzecznik Mastalerek wytłumaczył nieuświadomionej(?). No i w tym rządowym CBOSie procenty PBK wietrzeją. Z kolei w sondażu dla Faktów pan Komorowski ma już tylko 47%. Co przytomniejsi w panice - nkt nie pisze do PBK "k...zrób coś" bo nie wypada, ale dzisiaj próby opanowania sytuacji było widać gołym okiem.

Ale nie z nami te numery Bruner! Protasiewicz butny a PBK jszcze butniejszy. Mimo prób ściągnięcia Prezydenta na ziemię przez Olejnik - " to chyba pycha" (cytat) przemawiał z wysokości swojego postumentu. Wałęsa mógłby mu buty czyścić. Jestem prezydentem, tylko ja, nikt kto nie urodził się prezydentem nie może nim zostać, ja, ja i tylko ja zostałem namaszczony przez Boga.

Mam nadzieję, że tak będzie aż do maja i mam nadzieję, że sztab PBK też nie dopuszcza innej możliwości. Już mieliśmy Prezydenta Tuska teraz jest to podniesione do kwadratu - bo przecież druga kadencja należy się jak psu zupa.

A dlaczego mam nadzieję? To proste - ludzie nie lubią pychy. No i fajnie będzie patrzeć jak pracownicy mediów będą delikatnie, patyczkiem próbować poszturchiwać PBK. Ale on na szczęście dla mnie wie lepiej. Ciekawa jestem przy jakim wyniku sondaży zapali mu się pomarańczowe światełko? Aaa, on tak jak ja nie wierzy w sondaże, a więc chyba nigdy

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka