Ufka Ufka
2887
BLOG

Ja nie RBN, wnioski wyciągnęłam

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 95

Tak sobie myślę, że najwyższy czas powiedzieć sobie - jak nie wiesz na kogo liczyć, licz na siebie.

Politycy obradujący na RBN nawet nie są w stanie ustalić kto ma informować i o czym. W mediah jak zwykle turnee po wszystkich stacjach Dziewulskiego, który opowiada dyrdymały sprzed lat 30. Potem widzimy zdjęcie Premier razem z Katechetką i Misiem. Pani Premier po wyjściu opowiada coś o ostrzelanym autokarze chociaż wszyscy juz wiedzą, że strzelano do ludzi przy wejściu do muzeum. Jeśli chodzi  o Rodziny to akurat liczba ofiar nic dla nich nie znaczy - bo w końcu co za różnica, czy NASZ krewny będzie wśrod dwóch czy więcej ofiar.

No więc jak w tytule. Nie jestem w stanie przewidzieć każdej sytuacji, ale...Na Litwie już pobór do wojska w trybie pilnym. U mnie na szczeście Straż Graniczna, uzbrojona i czujna. Oczywiście nie uchroni mnie przed wojną i przed regularną armią, ale pojedyncze zielone ludziki nie powinny się pokazać w okolicy bezszmerowo.

A ja zrobiłam krótki przegląd co powinnam kupić w najbliższym czasie. Na pewno od dzisiaj zawsze będe lała po korek. Nie przewiduję gromadzenia kanistrów, bo prędzej będzie pożar niż potrzeba ich użycia. Ale jest wiosna i tak planowalam większe "zasiewy" no to jeszcze parę grządek dorzucę. Drewno i tak teraz kupuję ale chyba kupie już teraz węgiel. Jakieś podstawowe nie psujące się produkty także, puszki i suche żarcie dla kotów też.  Wodę w 5l baniakach też. Wszystko, co może postać. Świece i naftę do lampy. To chyba wszystko. Teoretycznie pewnie bym mogła wystarać się o pozwolenie na broń - ale wiem, że nie strzelę do człowieka - więc po co?

No i już dzisiaj zawiadomię rodzinę aby sobie nie łamali głowy co ze mną. Nigdzie się nie ruszam.

I aby każdy mnie dobrze zrozumial - nie chodzi o przetrwanie wojny atomowej. Chodzi o "drobnostki" typu brak prądu, a więc także i wody, kłopoty z dostawami do sklepów, do stacji benzynowych. Ktoś w komentarzu napisał - nasi politycy trzy dni przed wojną będą już za granicą. Niektórzy podobno nawet w Australii. Ja zostaję, więc muszę się przygotować

PS Właśnie słyszę w TVN24, że właściwie dalej nic nie wiemy. Bo nazwiska są pisane fonetycznie po arabsku a ABW (???) nie przekazalo informacji innym słuzbom. Naprawdę to był spontan? Wszyscy przewodnicy wycieczki zginęli? Nie wiadomo kto płacił i kto leciał?

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości