Ufka Ufka
1752
BLOG

"Moje" Święto

Ufka Ufka Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 43

KIedy byłam dzieckiem modliłam się przed lekcjami do Ducha Świętego. Potem jakoś inne osoby Trójcy Świętej wysunęły się na plan pierwszy ale Duch Święty, ktory tchnie kędy chce przypomniał o sobie w Sztokholmie i wzięłam udział w seminarium Odnowy w Duchu  Świętym I teraz - w wigilię Jego święta nie mogę o Nim nie napisać.

Każdy kto wierzy wie, że czasami dopadaja nas watpliwości - w końcu i święci je mieli. Każdy ma inne - moja dawna szefowa np przypominała słowa z Ewangelii - o  tym jak Uczniowie nie rozpoznali Chrystusa po Zmartwychwstaniu. A ja właśnie w Pięćdziesiątnicę utwierdzam się w mojej wierze. Bo przecież to takie po ludzku proste - Mistrz, Nauczyciel został skazany, ukrzyżowany jak złoczyńca, Piotr się Go zaparł a uczniowie trwali w Wieczerniku zamknięci w obawie przed Żydami. Co mogło się stać, że wyszli i nauczali a potem ginęli śmiercią męczeńską? To musiał być Duch Święty, prawda? Oni naprawdę mówili językami - ja słyszałam jak robią to ludzie zgromadzeni w kościele ale nigdy sama nie mówiłam. Ale zawsze, kiedy mam jakiś problem modlę się do Ducha Świętego a On mi podsuwa rozwiązanie. Prosiłam też w modlitwie z nakładaniem rąk o jeden z charyzmatów  i chyba go otzrymalam.

Ale i bez seminarium Duch Święty czuwa nad nami, podpowiada dobrą radę jeśli się do Niego zwrócimy. A na koniec jak w hymnie - da wieniec zwycięstwa, da szczęście bez miary.

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo