Ufka Ufka
3653
BLOG

Szacun panie Legierski!

Ufka Ufka Społeczeństwo Obserwuj notkę 63

Obiecałam sobie tę notkę bez względu na wynik wyborów i slowa dotrzymuję. Nie chciałam pisać w trakcie kampanii bo potrafię sobie wyobrazić komentarze "O, Ufka podlizuje się nawet gejom!"

Pan Legierski jak sam powiedział i jak pamiętamy ne miał za co być wdzięczny PISowi. Co prawda lokal stracił za niepłacenie czynszu ale jednak stracił. Teraz - bez względu na wynik wyborów będzie do końca kadencji miał do czynienia z HGW, która pewnie mu życia nie ułatwi. A wcześniej mial telefony z Pałacu aby zmienił zdanie co do PBK - przynajmniej tak czytałam na TT. Ale tak jak reszta miał dosyć PO i chciał jej wręczyć czerwoną kartkę. Do ciemnogrodu raczej zaliczyc go nie można, prawda?  No i powiedzmy sobie szczerze - jeśli chodzi o stosunek do homoseksualistów to i po jasnej stronie dużo ciemnych plam. A czasami wręcz czarnych - ja pamiętam Palikota, jeszcze jako wiceprzewodniczącego PO sugerującego w "Kropce nad i" homoseksualizm Prezesa.

Oczywiście tytuł nie oznacza, że popieram żądania Tęczowych. Dziecko powinno mieć pełną rodzinę i nawet samotna matka ma duże kłopoty z jego wychowaniem - każdy psycholog, nauczyciel to powie. Wolałabym też nie oglądać panów z piórkiem w d... na platformie samochodowej i wiem, że wielu gejów podchodzi do tego podobnie. Ale chyba pan Legierski uznał, że lepiej mieć przeciwnika niż fałszywego przyjaciela.

A ja z kolei uważam, że geje są też obywatelami i potrzebują tego samego co my. Czyli traktowania obywateli poważnie, chcą aby kwota wolna od podatku była wyższa,chcą bezpieczeństwa osobistego itd itp Mam nadzieję żę 24 maja zaczęliśmy drogę do pozytywnych zmian w naszej Ojczyźnie. Chyba nie muszę pisać, że jestem przeszczęśliwa!

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo