Ufka Ufka
6035
BLOG

Platforma oszalała

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 136

Pomyślałam sobie wczoraj wieczorem, dzisiaj mówią już o tym dziennikarze - także jej przychylni.

Wczoraj oznajmiła ni mniej ni więcej, że PBK któremu dała 19 milionów na kampanię i swoich polityków  do sztabu, którego wspierała i promowała do ostatniego tchu to właściwie nie jej kandydat a jego przegrana to jego sprawa. Ja rozumiem, że wszyscy są w szoku a ja jestem ostatnią osobą ktorą by inreresował los pana Komorowskiego czy PO. Ale na litość! Co można myśleć o partii, która w kilka godzin po wyborach odcina się od swojego kandydata. Człowieka, który podpisywał wszystko co mu podsunęła. Oczywiście wiem, że pojęcie wdzięczności czy przyzwoitości jest politykom obce. Ale własny los? Kto zagłosuje na Platformę na jesieni - miliony głosujące na A.Dudę czy ci glosujący na BK? Jak mogliście im plunąć w oczy i powiedzieć, że Komorowski jest passe? Przecież można było to zrobić inaczej - bez tych oświadczeń Neumanna. A przede wszystkim w szoku najlepiej wypić szklankę zimnej wody a porachunki załatwiać ciszej.

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka