Ufka Ufka
1428
BLOG

Nie wiem kim jestem

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 30

To znaczy ja doskonale wiem ale słuchając pani Kopacz zaczynam mieć wątpliwości. Bo ona twierdzi, że oponenci PO modlą się wieczorem aby rano było gorzej. No nie wiem - może ona takich zna, ja pamiętam tylko Kuczyńskiego który napisał kiedyś (za rządów PISu) "Życzę Polsce jak najgorzej". Ja zawsze życzę Polsce i Polakom jak najlepiej a modlę się (zwykle - bo czasami są specjalne okazje) o wieczny odpoczynek dla Tych Którzy Odeszli, o zdrowie dla mnie i rodziny - ze szczególnym uwzględnieniem kuzynki u której stwierdzono nowotwór i o dziecko dla mojej koleżanki. Nie chciała słodkiego małego blondynka - chciała być rodziną zastępczą dla 13-latka z bidula którym sysetmatycznie się zajmowała od ponad dwóch lat. Niestety jest samotna a nie wpadła na pomysł aby udać z jakimś najomym związek partnerski więc chlopiec dalej w bidulu.

No więc w opozycji do Polski nie jestem. Tak samo nie wnikam w czyjś ubiór o ile szczególnie w danym miejscu nie razi ale i wtedy raczej myślę o szefie (jeśli to urząd) albo o rodzicach - jeśli to ulica czy kościół. A propos szefa - jednak ubiór Misia obciąża Panią nie jego.

Jeśli chodzi o inne wolności to: nie ja wstrzymałam na czas wyborów sprzedaż książki Sumlińskiego - tak, wiem, to prywatna firm ale wyobraźmy sobie krzyk gdyby coś podobnego było za rządów PISu.

Nie ja odrzuciłam bez pierwszego czytania referendum w sprawie sześciolatków - przecież chodzilo o to samo co z in vitro! Czyli - kto chce może posłać a kto nie może się wstrzymać.

Nie ja usuwałam tulipany z Krakowskiego Przedmieścia natychmiast po położeniu a nie zauważałam ton śmieci w innych miejscach Warszawy.

Pani Premier! Jak już Pani zdobędzie większość konstytucyjną to może Pani zapisać w niej aby Platforma rządziła do końca świata.  Ale jak dotąd takiego zapisu nie ma i ja mam zamiar korzystać z przysługującego mi w demokratycznym państwie prawa - czyli głosować na PIS. Pani przecież wszystko jedno - i teraz i potem będzie Pani żyła w ""tym kraju"  A ja od zawsze żyję w Polsce - w moim kraju.

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka