Nie znam autora zdjęcia - wzięłam z TT
Polacy z Mariupola wsiadają do Casy
Nie znam autora zdjęcia - wzięłam z TT Polacy z Mariupola wsiadają do Casy
Ufka Ufka
3236
BLOG

Witajcie w Polsce!

Ufka Ufka Społeczeństwo Obserwuj notkę 93

Dzisiaj naprawdę jestem dumna z nowego rządu. Mimo tego że pracują dopiero od kilku dni zdążyli zająć się tym - czym od lutego nie potrafili się zająć ministrowie rządu Kopacz.

149 osób polskiego pochodzenia z Mariupola i okolic leci do Polski na pokładzie czterech  wojskowych samolotów. Nie musiałam sprawdzać w internecie - wiedzałam że zajmował się tym posel Dworczyk - bo on "od zawsze" zajmuje sie Polonią ze Wschodu.

Po przylocie spotka się z nimi pani Szydło - to też ładny gest - a potem mają przez sześć miesięcy przebywać w osrodku dla uchodźców gdzie będą między innymi uczyć się języka polskiego - bo niektórzy mają pewnie z tym problemy.

Mogłabym rozwinąć tę notkę ale nie chcę aby ktoś postrzegał ten powrót przez polityczne okulary.

Po prostu się cieszę - razem z nimi

PS rodziny będą przebywać w ośrodku Caritasu w Rybakach koło Malborka


 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo