Ufka Ufka
8384
BLOG

Jestem wściekła!

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 321

Dzisiaj przyznam się do pewnej słabości - kiedy Prezydent gdzieś leci (albo wraca) lubię przeczytać na TT komunikat: samolot z PAD na pokładzie wylądował. Oczywiście nie myślę caly czas ale komunikat witam z radościa - chyba każdy rozumie dlaczego. Ale dzisiaj jak w tytule - jestem wściekła! Mam dosyć "cudownych przypadkow" które trafiają się jedynie niektórym a innym przytrafia się jedynie "zamach" ulotką na chwilę przed ciszą wyborczą.
Nie widzę powodow aby się rozpisywać jedynie chcę zaapelować do wszystkich odpowiedzialnych za BOR i tych z ochrony Prezydenta.
Zajmijcie się do cholery pracą - strzeżcie Prezydenta i jego samochodu oraz sprawdzajcie rożnego rodzaju niespodziewanie spadające lampy czy stopnie schodow, które nagle się obrywają. Nie będę podpowiadać innych cudownych przypadków - mam nadzieję, że ktoś z wyobraźnia tam pracuje. Jeden "wypadek" wystarczy na ten wiek - więcej nie trzeba. A jak nie to idźcie handlować pietruszką - na bazarek przy Nehru macie niedaleko!

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka