Ufka Ufka
4331
BLOG

Piąteczek

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 132

Czuję się doskonale poinformowana bo oglądam media (z wyłączeniem TVN24 bo odstawiłam), czytam wiele w necie i przede wszystkim - co jest  bardzo ważne - rozmawiam z tzw zwykłymi ludźmi. No bo zdaję sobie sprawę że nie tylko politycy ale i piszący czy komentujący na Salonie24 są zainteresowani polityką w stopniu dużo wyższym.
No i ci zwykli ludzie wiedzą o wszystkim co ich dotyczy lub nie - ale wiąże się ze zwykłym życiem. Nawet ktoś zaczepił mnie pytaniem czy to prawda  że rząd podniósł VAT na smoczki - a była to osoba która nie ma żadnego niemowlaka w rodzinie. Ale NIKT nie zapytał o Trybunał Konstytucyjny. Podejrzewam że  do niedawna nawet nie wiedzieli że istnieje a teraz chwytają co prędzej za pilota, bo jednak nudny serial grany codziennie przez miesiące może zmęczyć każdego.
Natomiast zwykłe sprawy idą bardzo dobrym trybem i wszyscy to doceniają. Jestem tu na wsi już trzy lata ale dopiero teraz zorganizowano spotkanie z policją w ramach sporządzania tzw mapy bezpieczeństwa. Nie będę opisywała szczegołów ale brzmiały bardzo sensownie no i przede wszystkim poznałam wreszcie swojego dzielnicowego (tak - na wsi tez tak się nazywa) i dostałam do niego telefono dzielnicowego (tak - na wsi tez tak się nazywa) i dostałam do niego telefon
Jeśli chodzi o 500+ to jest wielka rzecz i jak widać nawet córka pana Komorowskiego powiedziała że te 1000 zł (bo tyle dostanie) - przeznaczy na szkołę dla dziecka. No i o to chodziło! Każdy rodzic najlepiej wie na co te pieniądze potrzebne.
Ale ja jestem pod wrażeniem wprowadzenia tego programu. To była naprawdę wielka operacja logistyczna - przeprowadzona bezbłędnie, a pomysł aby skorzystać z aplikacji bankowych był genialny. Wyobrażam sobie jakby to wyglądało w wykonaniu rządu PO-PSL.  Programy które kosztują miliony,  firmy typu krzak (jak ta od PKW) i potem wszystko się wiesza w kilka godzin po uruchomieniu.
Dodatkowym bonusem jest kilka osób o jakich miałam - przyznaję bez bicia - niezbyt dobre zdania. Czyli np minister Ziobro. Pracuje bez rozgłosu i ciągłych konferencji nad usprawnieniem pracy sądów i nawet jeśli to się uda tylko w połowie to będzie wielka rzecz.
Wczoraj Pani Premier zapowiedziała uproszczenie przepisów podatkowych i budowie mieszkań  na wynajem. No to sondaże idą w górę i trudno się dziwić. Opozycja dzieli się pozostałymi procentami - czyli przepływy raczej między  Platformą a Nowoczesną.
A więc jak w tytule - można spokojnie zaczynać weekend. Nawet ten dłuższy

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka