Ufka Ufka
1979
BLOG

Zamiast wieloryba w Wiśle

Ufka Ufka Polityka Obserwuj notkę 34

Na naszych oczach rozgrywa się komedia - bo przecież inaczej tego nazwać nie można pod tytułem "Bitwa o telewizję" Kurak nazywa to zgorszeniem a ja wręcz przeciwnie - trochę się śmieję a trochę się cieszę bo jednak przy okazji co nieco się dowiadujemy

Większość widzów ocenia po prostu telewizję łapiąc za pilota i trudno zadowolić wszystkich bo przecież gusta są różneNawet są tacy którym podoba się wtylewizji czego ja nie jestem w stanie zrozumiećNo ale o programie staram się za wiele nie wypowiadać bo przedtem nie oglądałam w ogóle tv publicznej więc nie mam porównaniaTeraz tez wolałabym aby Wiadomości braly przykład raczej z Radia Maryja (mówię o wieczornym dzienniku) a jeśli już koniecznie chcą z kimś/czymś polemizować to niech chodzi o wazne sprawy a nie bzdety

No ale wracam do tytułowego wielorybaCodziennie leci nowy odcinek i już wiemy kto jest czyim człowiekiem i dlaczegoPonieważ dalej niewiele rozumiemy - bo w TVP ludzie i od Karnowskiego i z GP i z Republiki dostajemy następne wykłady - o spólkach i spółeczkachTo oczywiste że takie sprawy interesują tylko nielicznych a reszta nawet nie ma pojęcia kto jest prezesem TV i niech w tej nieświadomości pozostaną Ale kupujący gazety obu zwalczających się stron niech się dokształcą - ne zawsze trzeba czytać wszystko z dobrodziejstwem inwentarza - czasami są to artykuły pod z góry zalożoną tezę

Najlepsze są wstawki dotyczące Prezesa - a to o Lichockiej "zamachującej się na niego" a to o uleganiu przez Prezesa dziecinnemu szantażowi KurskiegoTo ostatnie to dzisiejszy wymysł SakiewiczaAni Kurski to nie dziecko ani nie bardzo wiem czym mógłby szantazować Prezesa

Wiem za to jedno - na tego rodzaju telewizję czyli łup tej czy innej grupy przyjaciół królika nikt płacić nie będzie chciałMiano załatwić to w ten czy inny sposob ale "jakoś nie wyszło" Rozmawiałam też z jednym z posłów PiSu o abolicji dla niepłacących abonamentuBył kiedyś taki pomysł ale jak zrozumiałam teraz nikt o tym nie myśli - a szkoda Wiem że to jest pochwała nieuczciwości ale rozwiązanie byłoby szybkieZaczynasz płacić od powiedzmy 1 października nie ścigamy cię za zaległe wpłatyNie płacisz - ścigamy cię za kilka lat wstecz

No a teraz do końca wakacji parlamentarnych możemy sobie popatrzeć jak redakcje skaczą sobie do gardła. Jak zobaczą że czytelnicy zaczną "głosować kieszenią" może się opamiętają.  A może i nie - bo jak widać mają inne źrodła finansowe. 

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka