Ufka Ufka
2878
BLOG

Cukierek za szybą

Ufka Ufka PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 47

Muszę powiedzieć, że nieco mi dzisiaj było żal zwolenników Tuska. O powitaniu przy pomocy czerwonych kartek nie wspominam, nie mam pojęcia, kto im podsunął ten durny pomysł. Ale przyszli, usiłowali za nim nadążyć - myślę o pani Kopacz, a teraz nieliczna garstka wypatruje Donalda za oknem na czwartym piętrze. Bo przesłuchanie się przeciąga.

A przecież o żadnych marzeniach mowy nie ma.Mogę się założyć, że pan Tusk po zakończeniu kadencji nie wróci do "tego syfu". Widowisko zorganizowano "na eksport", a przede wszystkim dla niemieckich gazet i telewizji: patrzcie, jak mnie naród uwielbia!

Zwolennicy PiSu mogli (i mogą) liczyć zawsze na Prezesa - nawet po Katastrofie Smoleńskiej,kiedy po ludzku każdy by zrozumiał, gdyby pogrążył się w żałobie. Nie, podjął walkę o prezydenturę,  patrząc po latach na skład komitetu wyborczego, niemożliwą do wygrania. Kluzik, Poncyljusz, Miś Kamiński - oni, jak zawsze twierdziłam nawet chcieli, ale nie potrafili. Stało się dobrze, szarpanina z PO nic by nie dała, a opuszczony PiS pod wodzą zwycięskich pjonków pogrążyłby się na lata w chaosie albo po prostu rozpadł.

No a patrząc na powitanie Króla Europy ja widzę panią Kopacz i nie widzę pana Schetyny. Platforma ma i nie ma przywódcy. Wszyscy, którzy tak entuzjastycznie witają Tuska jednocześnie podważają przywództwo Schetyny. To jakiś ersatz.mający zarządzać nawet nie w imieniu, ale wbrew Tuskowi...Ten ostatni przynajmniej potrafił mydlić oczy. Przed wyborami obiecałby wszystko i część ludzi znowu by uwierzyło. Pan Schetyna nie owija w bawełnę - 500+ także na pierwsze dziecko, pod pewnymi warunkami. Jakimi? Że przynajmniej jeden z rodziców będzie pracował. A co z samotną matką z pobliskiej wioski popegierowskiej?  Która nawet nie ma jak dojechać do pracy w miasteczku? A co to Platformę obchodzi. 

Ludzie mają krótką pamięć, jakaś z Alzheimerem fotografuje się z chorym dzieckiem i wywalonym językiem - 4 tysiące od PiSu uznała za ochłap. Ciekawa jestem czy strajkowała z tym dzieckiem w Sejmie w czasie rządów PO? A ci niezadowoleni z listy bezpłatnych leków? To "nasz" bloger Libicki chwalił się bezwstydnie "ja zabrałem bezpłatne leki emerytom".

Nie, nie boję się, że PO zwycięży w następnych wyborach  - to wszystko będzie można przypomnieć w spotach wyborczych. Chociaż o drugi cud, czyli większość sejmową będzie bardzo trudno, ale to już temat na inną notkę.

 

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka